از تارا بپرسید...
در صورت استفاده از کیف پول تارا در کنار امکان خرید از فروشگاهها و محصولات متنوع، به ازای خریدهای بیشتر از 10 هزار تومان، 3 درصد از مبلغ خرید بلافاصله به کیف برگشتنقدی شما بازگردانده خواهد شد.
شما میتوانید با ورود به برنامه تارا و انتخاب کیف مورد نظر، گزینه پذیرندگان و سپس گزینه فروشگاههای غیرحضوری را انتخاب نمایید تا فروشگاههای طرف قرارداد تارا نمایش داده شود.
شما میتوانید از فروشگاههای افق کوروش، هایپرفامیلی، سورنا پلاس و سایر فروشگاههای طرف قرارداد تارا به صورت حضوری خرید نمایید. برای اطلاع از فهرست بهروز رسانی شده فروشگاههایی که امکان خرید حضوری دارند میتوانید با ورود به برنامه تارا و انتخاب کیف مورد نظر، گزینه پذیرندگان و سپس گزینه پذیرندگان حضوری را انتخاب کنید تا تمامی فروشگاههای فعال در استان و محدوده مورد نظر به همراه شماره تماس، موقعیت مکانی و سایر اطلاعات مورد نیاز را مشاهده نمایید.
پس از دانلود و نصب، شماره همراه خود را وارد نموده و کلید تایید را فشار دهید، پس از چند لحظه پیامکی حاوی کد ورود برای شما ارسال و بهصورت خودکار وارد اپلیکیشن میشود.
در این مرحله روی کلید ورود کلیک کرده و رمز عبور چهار رقمی مورد نظرتان را وارد و تایید نمایید. همچنین میتوانید از تشخیص چهره به عنوان رمز استفاده کنید.
اکنون شما وارد برنامه شدهاید و میتوانید کیف پول تارا را مشاهده کنید.
شما میتوانید پس از ورود به برنامه تارا و انتخاب کردن هر یک از کیفهای نمایش داده شده، میزان موجودی و تاریخ انقضای هر یک را مشاهده نمایید. به این صورت که برای مشاهدهی کیفهای مختلف خود کیف پول اصلی را لمس و به سمت پایین بکشید تا سایر کیفهای خود را ببینید.
بله. پرداخت ترکیبی هم در فروشگاههای حضوری و هم در خرید از پذیرندگان آنلاین امکان پذیر است.
ابتدا کیف اعتبار خود را در اپلیکیشن انتخاب و در قسمت مشاهده وضعیت اقساط، مجموع اعتبار استفاده شده، تعداد و روزهای پرداخت اقساط را مشاهده نمایید.
بله. با انتخاب کیف پول میتوانید در پایین صفحه گزینه کیف به کیف را مشاهده نمایید، روی این گزینه کلیک کرده، مبلغ مورد نظر و شماره موبایل فرد دریافتکننده مبلغ را وارد نموده و تایید کنید. در نظر داشته باشید که فرد دریافت کننده باید قبلا برنامه تارا را نصب کرده باشد.
بله. با مراجعه به اپلیکیشن تارا و انتخاب کیف مورد نظر، گزینه اشتراک حساب را انتخاب کنید. سپس با فشردن آیکن افزودن کاربر، شماره فرد مورد نظر را وارد و اقدام به اشتراکگذاری نمایید.
برای لغو اشتراکگذاری، با انتخاب کیف مورد نظر و کلیک بر روی گزینه اشتراک حساب، شماره همراه مربوطه را حذف کنید.
بله. شما میتوانید با مراجعه به قسمت پروفایل و با انتخاب گزینه مدیریت حسابها، کیف مورد نظر خود را پنهان کنید. در صورت پنهان شدن کیفها، به همین ترتیب میتوانید آنها را دوباره بازگردانده و ببینید.
بله. کافیست با جابهجایی کیف مورد نظر و انتخاب گزینه گردش حساب، تراکنش مربوط به هر کارت را ببینید.
به بخش پذیرندگان آنلاین وارد شده و پذیرندهی مورد نظر را انتخاب کنید. وارد سایت شده و خرید خود را انجام دهید. در مرحله آخر روی درگاه پرداخت تارا کلیک کنید، کیف مورد نظر را انتخاب کرده، کد امنیتی را وارد کنید.
برای دریافت رمزِ پویا، بر روی دکمه درخواست رمز کلیک کنید. رمز از طریق پیامک برای شما ارسال میشود پس از وارد کردن رمز، دکمهی پرداخت را زده تا خرید شما تکمیل گردد.
پس از اتمام خرید و در هنگام پرداخت، اپلیکیشن تارا را باز کرده و کیف مورد نظر را انتخاب کنید. در زمان اعلام مبلغ توسط صندوقدار، با تکان دادن گوشی و یا انتخاب گزینه خرید، بارکد، نمایش داده خواهد شد سپس صندوقدار بارکد را اسکن کرده و پرداخت به راحتی انجام میشود و مبلغ از کیف شما کسر و به حساب فروشگاه انتقال مییابد.
در صورتی که پس از خرید و کسر پول از کیف تارا، فاکتور صادر نگردید، مسئول صندوق میتواند با وارد نمودن شماره مرجع خرید (که در قسمت تراکنشهای اپلیکیشن قابل مشاهده میباشد) در قسمت استعلام تارا در صندوقهای فروشگاهی، خرید را تکمیل نماید. حداکثر زمان برای انجام این کار تا نیم ساعت پس از ثبت خرید میباشد.
در غیر این صورت لطفا برای پیگیریهای لازم با پشتیبانی 24 ساعته تارا به شمارههای 1573 و یا 021-88200045 تماس بگیرید.
پس از مرجوعی کالا و تایید فروشنده و ارسال اطلاعات به شرکت تارا، تا ۵ روز کاری از زمان ارسال اطلاعات توسط فروشگاه، خرید مرجوع شده و وجه به کیف شما واریز می شود.
پشتیبانی ما
هفت روز هفته، 24 ساعت شبانه روزی تیم پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به شماست.
اطلاعات تماس:
آدرس ایمیل: info@tara360.ir
تماس با پشتیبانی: 1573 و 88200045-021
آدرس ما:
خیابان ولیعصر(عج) – کوچه ساعی یکم – پلاک 1 برج گلرنگ – طبقه پنجم