ثبت فروشگاه در تارا

چرا باید فروشگاهمان را در اپلیکیشن‌های پرداخت اعتباری ثبت کنیم؟

در دنیای امروز، صرفا داشتن فروشگاه با کالاهای باکیفیت، دیگر تضمینی برای فروش بالا و موفقیت نیست.

مشتریان بیش از هر زمان دیگری، به دنبال راه‌هایی برای مدیریت بهتر هزینه‌هایشان مخصوصاً در خریدهای مهم و پرهزینه هستند و اینجاست که نقش اپلیکیشن‌های پرداخت اعتباری و اقساطی پررنگ می‌شود.

در ادامه، تأثیر خرید و پرداخت اقساطی را بر فروش و وفادارسازی مشتری بررسی کرده‌ایم.

جذب مشتریان بیشتر:

دیدن گزینه «پرداخت اعتباری» در صفحه خرید به صورت اینترنتی یا پای صندوق در فروشگاه، اتفاقی است که هر خریداری را به خرید قسطی وسوسه می‌کند. چرا؟ چون مطالعات نشان می‌دهد مشتریان تمایل بیشتری به خرید از فروشگاه‌هایی دارند که امکان خرید اقساطی را فراهم کرده‌اند.

این گزینه برای بسیاری از کاربران، همان برگ برنده‌ای است که موجب وجه تمایز فروشگاه شما از رقبایتان می‌شود.

ساختن وفاداری واقعی و بلندمدت:

تصور کنید شما یک فروشگاه لوازم خانگی دارید. مشتری، یک خردکن همه‌کاره را به صورت اعتباری از فروشگاهتان خرید می‌کند و از آن به بعد مشتری ثابت خرید قسطی لوازم خانگی از شما می‌شود.

خرید اعتباری دقیقا همین است! حس اعتماد و امنیت و درنتیجه وفاداری.

tara merchants

افزایش میانگین ارزش سفارش:

در شرایط اقتصادی فعلی، طبیعی‌ست که هرکسی توان پرداخت یکجای اقلام گران‌قیمت را نداشته باشد؛ اما وقتی گزینه خرید اعتباری روی میز باشد، مشتریان جسارت بیشتری برای انتخاب محصولات با ارزش بالاتر را پیدا می‌کنند.

آنها با این روش اطمینان دارند که می‌توانند هزینه را در مدت زمان طولانی‌تری بپردازند و این یعنی افزایش سبد خرید و به دنبال آن افزایش درآمد فروشگاه شما.

جذب نسل‌های جوان‌تر:

چه بخواهیم بپذیریم چه نه، ما روی یک کشتی بر دریای هوش مصنوعی‌ها، اپلیکیشن‌های مختلف و اینترنت زندگی می‌کنیم که البته نسل‌ جوان‌، سکان‌دار آن هستند. طبیعتا این گروه جامعه به خریدهایی با امکان پرداخت مطمئن و منعطف تمایل دارند و بدون شک می‌توانند برای شما پایگاهی از مشتریان قوی بسازند.

بهبود تصویر برند و تبلیغات دهان‌به‌دهان:

بعد از اینکه امکان خرید اقساطی و پرداخت اعتباری را برای فروشگاه خود ایجاد کردید، حالا مشتریانی دارید که نه تنها به خرید خود ادامه می‌دهند بلکه از برند شما برای دیگران هم تعریف می‌کنند که: فلان فروشگاه، خرید اقساطی طلا، خرید اقساطی لپ تاپ یا هر کالای دیگری را دارد.

این نوع تبلیغات دهان‌به‌دهان، یکی از مؤثرترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های جذب مشتری است.

حالا که با مزیت‌های خرید و پرداخت اعتباری و قسطی آشنا شدیم در ادامه از ثبت فروشگاه در اپلیکیشن تارا می‌خوانید:

چرا تارا؟

تارا در حال حاضر میزبان بیش از ۱۲ هزار فروشگاه معتبر و بیش از ۲ میلیون کاربر فعال و با اعتبار در سراسر ایران است.
چه فروشگاه شما آنلاین باشد چه حضوری، تارا بستر مناسبی را برای افزایش فروش و معرفی برند شما فراهم کرده است.

مزایای ثبت فروشگاه در تارا:

  • امکان فروش کالا به مشتریان دارای اعتبار فعال و با قابلیت شارژ اعتبار به صورت ماهانه
  • پوشش انواع کالاها: مواد غذایی، پوشاک، طلا، آرایشی بهداشتی، لوازم خانگی و دیجیتال و…
  • پوشش انواع خدمات: بیمه، آموزش و سرگرمی، سفر و گردشگری، سلامتی و پزشکی و….
  • تبلیغات هدفمند آنلاین و آفلاین برای انواع فروشگاه‌ها و محصولات
  • پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته به صاحبان فروشگاه و مشتریانشان
  • تسویه‌حساب مطمئن و شفاف
  • تقویت چرخه وفاداری

چطور به جمع فروشگاه‌های تارا اضافه شوم؟

درصورتی‌که صاحب فروشگاه آنلاین هستید، لازم است حداقل یکسال از تاریخ صدور اینماد شما گذشته باشد

و اگر قصد دارید فروشگاه حضوری‌تان را در تارا ثبت کنید، باید اجاره‌نامه، سند و جواز کسب معتبر را آماده کنید همچنین فروشگاه شما باید یکی از سه شرط زیر را داشته باشید:

  • تک شعبه با متراژ حداقل ۲۰۰ متر مربع 
  • فروشگاه‌ هایپر و زنجیره‌ای 
  • فروشگاه‌ داخل مراکز خرید

همین حالا شروع کن!

اگر قصد دارید از پذیرنده‌های تارا باشید، فقط کافی‌ست فرم درخواست پذیرندگی را در سایت تارا پر کنید تا کارشناسان ما طی یک روز کاری نتیجه را به شما اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *