اخبار

تارا، برنده جایزه کسب و کار برتر در رویداد روز ملی تجارت الکترونیکی

تارا

شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا در ارزیابی صورت گرفته از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وزارت صمت) موفق شد جایزه کسب و کار برتر سال ۱۴۰۳ را دریافت کند. 

این جایزه، ۲۴ مهرماه، در رویداد «روز ملی تجارت الکترونیک» که همکاری سازمان ای‌نماد و وزارت صمت در محل همایش‌های کتابخانه ملی باغ کتاب برگزار می‌شود، به تارا اهدا شد.

جایزه تارا

اهدای تندیس و لوح تقدیر به تارا به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه تجارت الکترونیکی، در کنار چند شرکت فعال دیگر در این حوزه، صورت گرفت و شهاب احمدی، مدیر فنی تارا، این جایزه را به نمایندگی از مدیرعامل دریافت کرد.

پنل گفتگو؛ نقش زیست‌بوم تجارت الکترونیکی در تحقق برنامه هفتم توسعه

در این رویداد پنلی با عنوان «نقش زیست‌بوم تجارت الکترونیکی در تحقق برنامه هفتم پیشرفت» برگزار شد و طی آن حامد قنادپور (مدیرعامل تارا) محمد خلج (مدیرعامل اسنپ) سادینا آبایی (رییس کمیسیون فاوا اتاق بازرگانی) و حسین سجادی نیری (رییس هیات مدیره انجمن سرمایه گذاری خطرپذیر) به بیان دیدگاه هایشان پرداختند. مدیرعامل تارا، در پاسخ به سوالی درباره  تجربیات و سوابقش در دانشگاه به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه از منابع انسانی مستعد در حوزه دیجیتال و اقتصاد در دانشگاه‌ها، تاکید کرد: «برای دستیابی به چشم‌اندازهای بزرگ در این حوزه، باید به تقویت توانمندی‌های منابع انسانی پرداخت و از زیرساخت‌های اینترنتی و فناوری‌های نوین بهره برد.»

وی با اشاره به بخش جوانه‌های این رویداد، از حضور دانش‌آموزان و نوجوانان نوآور در حوزه تجارت الکترونیک اظهار امیدواری کرد و خواستار پذیرش نسل z و استفاده از پتانسیل فوق‌العاده این افراد در صنعت اقتصاد دیجیتال شد.

او همچنین به اهمیت افزودن روح فناوری در همه لایه‌های قانون هفتم توسعه اشاره کرد. 

دکتر قنادپور در بخشی از این پنل، ترویج تجربه‌های موفق و برندهای ملی را ضروری دانست و از مقامات دولتی و صدا و سیما  خواست تا نقش فعال‌تری در معرفی این برندهای ملی ایفا کنند.

پنل تارا

نقش تارا در توسعه تجارت الکترونیکی

شرکت تارا، به عنوان یکی از بازیگران اصلی حوزه تجارت الکترونیکی، نقشی حیاتی در توسعه این بخش داشته است. این شرکت با رویکردی نوآورانه در ارائه خدمات متنوع و دیجیتالی، سهم قابل توجهی از بازار تجارت الکترونیکی را به خود اختصاص داده است. تارا با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و به کارگیری تیم‌های مجرب، به ویژه در حوزه زیرساخت‌ها و منابع انسانی، به یکی از نمادهای موفقیت در این صنعت تبدیل شده است. از جمله دستاوردهای مهم تارا، فراهم‌سازی بستری مطمئن و بهینه برای انجام معاملات الکترونیکی است که به بهبود تعاملات تجاری کمک شایانی کرده است.

پیش از این نیز در همایش فناوری اطلاعات و ارتباطات که شهریور ماه امسال در جزیره کیش برگزار شد، تارا به عنوان تنها برگزیده بخش کسب و کارهای فراگیر دیجیتال، شایسته تقدیر شناخته شد.

شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا در سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را با توسعه اپلیکیشن پرداخت اعتباری آغاز کرد و اکنون بیش از ۳ میلیون کاربر از ۴ سرویس «کیف پول الکترونیک»، «کیف اعتبار خُرد»، «اعتبار سازمانی»، «بُن کارت سازمانی» بهره می‌برند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *