
افزایش فروش با سرویس BNPL؛ پیشنهاد تارا به مناسبت روز جهانی مارکتینگ
همه بازاریابان در دنیا به دنبال کانالهای جذب مشتری ارزان هستند. این یک قاعده کلی در همه جای دنیاست؛ چطور میتوان با صرف کمترین هزینه،
همه بازاریابان در دنیا به دنبال کانالهای جذب مشتری ارزان هستند. این یک قاعده کلی در همه جای دنیاست؛ چطور میتوان با صرف کمترین هزینه،
الان بخر بعدا پرداخت کن! این یک پیشنهاد وسوسهکننده است که شاید قبلا بهراحتی امکان نداشت ولی این روزها اصلا دور از دسترس نیست. حتی
رفاه و جانبو به شبکه بزرگ سوپرمارکتهای تارا پیوستند «خرید اقساطی سوپرمارکتی» از کاملترین شبکه فروشگاهی کشور با «تارا» امکانپذیر شد. با اضافه شدن فروشگاههای
BNPL یکی از سرویسهای پرطرفدار و روندی است که در سالهای اخیر در دنیا فراگیر شده و به افراد و سازمانها این امکان را میدهد
تارا یکی از شرکتهای لندتکی و فعال در حوزه اعتبار در بازار ایران است که رسالت خود را در بهبود رفاه حال مالی مردم و
«تارا»؛ یک سرویس دریافت و پرداخت اعتباری است که ابتدا کار خود را با مشتریان سازمانی آغاز کرد و در سال ۱۴۰۲ و یکسال و
خرید حضوری از تارا از چه فروشگاه هایی مقدور است؟ تارا در تهران بیش از 700 فروشگاه خرید حضوری فعال دارد که مشروح آن در
بعد از ورود به تارا، روی دکمه پذیرندگان از منو پایین صفحه کلیک کنید ۲. روی «کارت خرید» کلیک کنید. ۳. روی «کارت هدیه دیجیکالا»
کاربران «تارا» از این پس میتوانند با اعتبار سازمانی خود «تپسی» بگیرند و دو ماه بعد هزینه آن را بدون کارمزد پرداخت کنند. پس از
تارا؛ یک دوستیِ با اعتبار
ما در تارا با راهکارهای مالی «خرید اعتباری» و «کیف پول با برگشت نقدی» برای افزایش رفاه مالی مردم تلاش میکنیم. افزایش هر روزهي کیفیت و تعداد فروشگاهها و خدمات، خلق ایدههای جدید و همراهی همه جانبه کاربران، تعهدی است که به دوستی ما و شما اعتبار میدهد.
لینکهای مفید
۷ روز هفته ۲۴ ساعته پشتیبانتیم
دریافت لینک دانلود اپلیکیشن
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه توسعه تجارت و فناوری تارا است.